zdravstvene usluge

povjerenje i dobrobit klijenata

Mirisi za poliklinike i ordinacije

Korištenje ugodnih mirisa u zdravstvenoj i dentalnoj indrustriji može pomoći pri stvaranju umirujuće okoline, potaknuti pozitivne emocije kod klijenata, eliminirati potencijalne neugodne mirise, odvojiti Vaš pristup od konkurencije i istaknuti Vašu uslugu na tržištu.

zdravlje

Prednosti korištenja mirisa u zdravstvenoj industriji

Promišljena i pažljiva usluga u zdravstvenoj industriji iznimno se cijeni. Pojedinci često povezuju posjete doktorima s neugodnim iskustvima ispunjenim strahom. Neugodni mirisi koji se mogu pojaviti u prostorima koji služe zdravstvenim uslugama dodatno pridonose nelagodi pacijenata. Upravo iz tog razloga prisutnost ugodnog i opuštajućeg mirisa u Vašoj čekaonici, uredu i ordinaciji na diskretan utječe na percepciju pacijenata, donosi osjećaj dobrodošlice i potiče stvaranje povjerenja i sigurnosti.

Raspršivanje prirodnih mirisa kreiranih s ciljem ublažavanja tjeskobe i strahova uz pomoć kvalitetnih i tihih uređaja podiže Vašu uslugu na višu razinu. Vaši pacijenti bit će zahvalni na tome što njihovo iskustvo stavljate na prvo mjesto i stvorit će povjerenje u kvalietnu i dosljednu uslugu koja će ih dočekati svaki put kad se vrate.

Umjesto uobičajene napetosti i strogog okruženja koje ponekad obilježavaju zdravstvene ustanove, stvorite mirisnu oazu u svojem prostoru kako biste ostavili izniman prvi dojam i ostali svojim klijentima u ugodnom sjećanju.

Ublažite emocionalni stres ugodnim opuštajućim mirisima

Za svaku vrstu prostora postavlja se cilj koji želimo postići korištenjem odabranih mirisa. Za prostore poput poliklinika i ordinacija u koje klijenti dolaze riješiti svoje zdravstvene probleme, cilj je stvoriti opuštajuću atmosferu koja ublažava stres prouzrokovan nelagodom ili potencijalnim strahovima od bolesti i potrebnih zahvata. Mnogi mirisi imaju smirujuća i opuštajuća svojstva koja mogu umanjiti Vašim klijentima stres i pokazati im da brinete o njihovom zdravlju od samog ulaska u Vaš prostor. Ostanite im u lijepom sjećanju i potaknite ih da Vašu uslugu preporuče svojim bližnjima.

Ultrazvučni difuzor Casa - bijeli
Istraživanja pokazuju da je 75% emocija potaknuto mirisom koji je vezan za užitak, blagostanje, osjećaje i sjećanja

 

(Hirsch 1999) – Smell and Taste Treatment and Research Foundation, Ltd

Obratite se našim stručnjacima već danas

 

Ukoliko ste zainteresirani za kreiranje rješenja za mirisni marketing vašeg brenda, naši stručnjaci rado će vam pomoći. Pošaljite nam upit ili zakažite poziv s našim timom za mirisni brending!

Zakažite poziv

Konzultacije za mirisni brending

1 + 1 =

Košarica0
There are no products in the cart!
Nastavi kupnju
0