hotelska industrija
Potpuni Doživljaj Snage Mirisa
Mirisni brending u hotelima
Osjet mirisa igra ključnu ulogu u tome kako doživljavamo i pamtimo svoja iskustva. Ispravno odabran miris za hotel učvršćuje viziju Vašeg brenda te stvara posebnu vezu u sjećanjima Vaših gostiju. Moć mirisa potiče odanost gostiju, a samim time i njihov povratak.
hoteli
Stvorite savršeno iskustvo
za Vaše goste
Mirisni brending obogaćuje hotelsku industriju svojom sposobnošću podizanja kvalitete usluge i utjecajem na iskustva gostiju.
Mirisi s potpisom odvajaju iskustvo odsjedanja u vrhunskom luksuzu i boutique hotelu od uobičajenog smještaja. Stvaraju trajan utjecaj na način na koji gosti percipiraju kvalitetu boravka u hotelu. Miris, više od ostalih osjetila, podsvjesno utječe na emocije i pamćenje. Pozitivno iskustvo još će dugo ostati u sjećanjima Vaših gostiju i potaknuti ih da Vašu uslugu preporuče svima oko sebe.
U Bioeterici Vam pomažemo da stvorite nezaboravno mirisno iskustvo u svojem prostoru. Za Vas kreiramo miris s potpisom Vašeg brenda, slažemo sustav kvalitetnih uređaja koji zahtijevaju minimalno održavanje i prilagođavamo pakiranje proizvoda vizualnom identitetu Vašeg brenda. Podignite iskustvo boravka u svakom prostoru Vašeg hotela na zavidnu razinu uz naša prirodna mirisna rješenja i podršku našeg tima.
Istraživanje je pokazalo da je 84% gostiju voljno platiti više za usluge koje nudite
ako su okruženi ugodnim mirisima
(Hirsch 1999) – Smell and Taste Treatment and Research Foundation, Ltd
Kako funkcionira miris u hotelu?
Svaki prostor imaju svoju namjenu pa tako i miris koji će ga obogatiti. Predvorje hotela stvara prvi dojam što ga čini idealnim prostorom za naglasak vizije Vašeg brenda i podizanje iskustva Vaših gostiju na novu razinu. Mirisno iskustvo dodatna je pogodnost uz one uobičajene kao što su uređenje prostora i ljubaznost zaposlenika. Mirisi i njihove karakteristike imaju široki raspon, a uz Vašu pomoć stvaramo savršenu kombinaciju za Vaš prostor.
Mirisi u hotelskoj industriji
Prema istraživanju koje je proveo Bloomberg, procjenjuje se da su hoteli 2015. godine uložili 300 miliona dolara u mirisni brending. Marketinški pristup kroz mirisni brending u hotelskoj industriji pokazuje sve bolje rezultate. Industrija mirisnog brendinga raste zavidnom brzinom, a mnogo hotela nudi svoj miris s potpisom svoji gostima. Koji ćete Vi miris odabrati za svoj hotel?
Obratite se našim stručnjacima već danas
Ukoliko ste zainteresirani za kreiranje rješenja za mirisni marketing vašeg brenda, naši stručnjaci rado će vam pomoći. Pošaljite nam upit ili zakažite poziv s našim timom za mirisni brending!
Zakažite poziv
Konzultacije za mirisni brending